Firmy, których pracownicy zajmują się obsługą wielu zgłoszeń, stają często przed poważnym problemem organizacyjnym: jak połączyć wysoką jakość obsługi klientów z koniecznością zapewnienia wymienności pracowników, standaryzowaniem procesów i koordynacją jednoczesnej pracy wielu osób?
Optymalna obsługa zgłoszeń w firmie wiąże się z koniecznością uruchomienia systemu, który pozwoli:
Wszystkie powyższe wymagania spełnia oferowany przez nas system IB Helpdesk, bazujący na otwartym systemie operacyjnym Debian oraz otwartej aplikacji Znuny (dawniej OTRS CE). O solidności Znuny świadczą tysiące instalacji tego systemu na całym świecie. Aplikacja Znuny jest używana m.in. w wielu międzynarodowych korporacjach a także w popularnych projektach społecznościowych takich jak Wikipedie.
Oprogramowanie IB Helpdesk wdrażamy w formie kompletnej maszyny wirtualnej. W trakcie wdrożenia system jest integrowany ze środowiskiem IT klienta np. poprzez zestawienie połączenia do centralnej bazy użytkowników Active Directory/OpenLDAP oraz uruchomienie komunikacji z istniejącym w firmie klienta systemem poczty elektronicznej.
Nasza firma od ponad 10 lat świadczy szeroką gamę usług związanych ze wsparciem systemu IB Helpdesk, m.in.:
W przypadku firm, które nie chcą samodzielnie opiekować się serwerem i oprogramowaniem do obsługi zgłoszeń lecz chcą skoncentrować się na obsłudze zgłoszeń w działającym systemie, optymalnym rozwiązaniem może być korzystanie z usługi cybo.pl.